Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
波曼妮亞的聽說是很平價的內衣~那質感好嗎?
Jun 28th 2013, 11:37

哈囉~~~平價無誤!質優也很優喔~~~
放心放心!!!
我已經買波曼妮亞這牌子的內衣大概有三年多了耶~~
持續使用和揪我三五好友一起來買~
真的還蠻棒的啊!!!!
當初我是一直擔心品質問題不太敢貿然換內衣品牌
畢竟這對胸型會有所關係
我也怕穿了不合適擠壓胸型
不穿也浪費了
總是有個便宜會不會沒好貨的心態這樣
我和幾個同學去試穿內衣
試穿了好幾套我覺得不僅款是美觀
穿起來也還蠻服貼合適的耶
說真的是大呼意料之外

我問我同學試穿後的心得也是”讚”!!!
我們幾個女生各自下手購買了七~八套
為什麼買這麼多
就是因為便宜又好穿啊!!!
我們整個有點失心瘋了~~~哈哈哈!
之後我還要續購泳衣
我已經看好幾款我想要的泳衣
也試穿過了~一切都很舒適耶!
只是也買了很多內衣~~
下個月再來血拼泳衣!
太便宜了啦~~~~幾乎都可以在百元至千元左右
波曼妮亞真的是讓人很驚艷的台灣設計品牌喔!!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()