Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
Explore DIRECTV

Enjoy HD DVR service in every room. Get every game every Sunday. Watch hit movies and shows anywhere. Bundle and save today!
From our sponsors
收到亞太律師信,求解
Oct 20th 2013, 06:11

亞太電信股份有限公司=民營企業!
1.我會被告嗎
  A:刑事不會!民事:金額太小1530元,亞太電信不會去辦民事起訴。
2.網路上有人說會被假扣押,假扣押對我生活有影響嗎 
  A:不會民事假扣押!既不會假扣押,你的生活就不受影響。
3.網路說他會強制在我工作的地方扣3分之1的薪水去付電話費(我有保勞健保)他查的到我公司對嗎?
  A:不會扣薪!不會到你公司去。
4.不能在辦亞太我知道,但有其他影響嗎
  A:目前沒有其他影響。
5.請確實教我解決辦法
  A:1=繳完名下欠費。 2=不予理會。
?????????????????????????????

欠費都不用理會!?太天真了吧!人家律師是吃素的嗎?律師又不是白癡!

電信公司天天在扣人家的薪水這已是常識!

還是繳了吧!以免加手續費得花一萬多!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

被亞太扣到很無言的人

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()