Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
大學寒假休學當兵的問題
Dec 26th 2013, 00:47

因為我現在已經找到真正明確的未來、目標

跟我現在讀的科系是毫不相關的(所以對我來說證書也無關緊要了

我打算休學去當兵朝未來的目標前進

但是不知道辦理休/退學~後還需要申辦什麼才可以比較快速的去當兵?

我是79年次的

會讓我果斷想下決定的原因是~有收到體檢通知了在1月18日~

如果我成功休學然後~也體檢了那最快跟最慢什麼時候可入伍呢?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()