Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
頭髮突然油油的?
Jul 4th 2013, 02:36

最近我發生一件奇怪的事情...(有點長請耐心看完喔:))
發生在幾天前...我有一個習慣會一直固定使用同一種品牌的洗髮精.可是我媽說一直用同家的偶爾也要換換...雖然我有點不願意.但想想還是答應了

那天剛好我一直用的洗髮精用完了.我想說用用上次新買的牌子好了.第一天洗不怎麼會去在意.結果隔天早上在玩電腦的時候.玩到一半突然覺得我後腦杓的有些頭髮有點油油的.那時候也一樣沒有特別去在意

晚上我洗完澡吹完頭髮就發現我後腦杓的頭髮都油油的就好像塗了髮膠的那種.可是奇怪的是只有靠近頭皮那邊會油油的但其他地方就沒有.我媽也覺得很奇怪.他就在幫洗一次頭...結果換頭兩側也有了...我懷疑是不是洗髮精的關係.就拿以前用的洗髮精在洗一次.結果換瀏海都有一點了...我現在不敢出門了...是我頭皮出問題還是洗髮精有問題?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()