Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 ask 板
[請問] 桃園拍飛機
Jul 6th 2013, 18:46, by papercut1989

作者papercut1989 (永恆)

看板ask

標題[請問] 桃園拍飛機

時間Sat Jul 6 18:46:29 2013

就如標題 最近搬到桃園 剛好又有在學攝影 很想去桃園國際機場拍飛機 已經有在桃園版上爬文 也有在部分人的部落格留言詢問相關事宜 但是我還是沒有得到我需要的答案(囧 我不知道說拍飛機 有哪些點很推薦 除了有爬文說到 戰備跑道 還有奇蹟咖啡店.... 但是我不知道所有戰備跑道是哪裡 再來奇蹟咖啡店對方分享的圖似乎讓我覺得說那不是很好的點 可能因為它是手機拍攝的 有沒有熟悉的朋友可以為我解答一下 提供更具體資訊給我 很謝謝你們 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.57.96.35

hicker:Aviation航空版歡迎你 07/06 18:52

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()