Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
每天持咒迴向的人員表...都是我討厭的人
Aug 7th 2013, 23:37

每天持咒迴向的人員表...

1.我姑姑,侵吞我家公司,害死我父親的原凶
2.我表姐,不知去那學什符咒法,一天到晚騙錢,到處下符
3.正覺會蕭平實....不怎麼喜歡他...【雙身修法的始祖】
台南文化中心正覺會主辦蕭平實法師說法】

【我三百年前就在西藏學過啦!現在我跟你們講清楚,你們以
後一定不敢給隨便灌頂了】...當密宗上師要跟你灌頂,他是先觀想精液從頭頂下來,經過
男根,就是尿道啦,然後灌到你的嘴巴...你們想想看還敢不敢灌頂!?』

4.正覺會,謗僧,謗法的愚痴隨眾

都是我討厭的人....回向給他們...就會放下他們! 【 阿彌陀佛】雙手合十

願發菩薩心,福慧增長,業障消除,早日脫離輪迴苦

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()