Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
廉價航空托運行李的問題
Sep 26th 2013, 03:36

知識問題|

發問者: 工作好煩 ( 初學者 5 級)
發問時間: 2013-09-26 11:36:24 ( 還有 9 天發問到期 )
解答贈點: 5 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

今年終於成功的申請上澳洲的打工遊學了!!超開心的~在澳洲的表哥也答應帶我四處去逛逛~所以我決定提前出發!!
最近開始看各家廉價航空有沒有優惠的~我想說我都還沒賺到錢,先省點機票錢好了XD
但我發現有個問題
因為到伯斯的話如果想要省錢的話就可以選擇買廉價機票,先飛到吉隆坡再轉機就可以到了,但是我行李整個大包小包超多的~這樣是要拿著我全部家當跑來跑去嗎…人生地不熟的,很怕我把我的家當都搞丟了XD 有哪位大大有轉機的經驗,你們行李的問題是如何解決的呢??托運的行李有那些限制嗎?
因為第一次出國很多地方都不太了解,還請各位大大幫忙解惑~~

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新航空

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()