Blogtrottr
批踢踢實業坊 Japandrama 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[心得] Miss Pilot
Oct 29th 2013, 10:24, by nooooon

作者nooooon (聖誕節要來了)

看板Japandrama

標題[心得] Miss Pilot

時間Tue Oct 29 10:23:56 2013

有雷 這部日劇 一開始算是在我心目中期待度蠻高的日劇 從good luck到飛翔公關 對於飛機或是航空業相關的題材非常感興趣 而本劇的設定十分新鮮 言簡意賅的就是在講女機師的成長史 不知道是我個人問題 還是怎樣 到了第二集................只能說無言 這已經不是主角威能了 在職場劇的框架下 遠遠超出我的理解範圍 第一集 手塚成為培訓的機師 這裡非常理所當然 第二集 讓我替編劇流下一滴淚 後面在女主角為了長青團旅客那段 我是快轉轉完 我想之後的劇情如果有女主角擋在要起飛的飛機前面 我也不意外了 我要的是充滿正面能量的職場劇阿!!!!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.25.59.61

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()