Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
空軍飛行員˙雷射 拜託20點
Dec 26th 2013, 23:06

我知到空軍飛行員的條件事.
兩眼裸視各在0.8(含)以上,且空勤視力箱檢查合格;曾經實施角膜外科矯正(RK、ALK、PRK、LASIK及角膜塑型片)者,就軍事航空醫學專業立場,因仍存有飛安顧慮,故不受理報考。

但是我有雷射.
我空勤視力箱有過.
想請問
如果我想冒險報考飛行員
可以嗎?.又或者該說 驗的出來嗎?
這事我的願望. 希望飛行員的ˋ大大回答
但心被驗出來.如果不會檢驗那我會報考
拜託

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()