Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
勞資案件法院判決我勝訴~後續要如何要回錢?
Jan 8th 2014, 14:06

各位大家好:
我與前公司有勞資問題(資遣費)也上法院,法院判決我勝訴,但我不知道要如何做後續的動作才能要回我的錢,法院有寄一張確定判決書給我~那我接下來要如何去跟前公司要回他應該給我的錢(因為已經撕破臉,我也不可能再去跟他要錢)要錢時間有期限限制嗎~拜託請專業的大大幫我仔細的寫出如何做後面要錢回來的過程~~還有一點我不懂後面要錢的動作是自己就可以處理還是一定還要麻煩律師呢?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()