Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 已解決
VJR 110的一些問題 20點
Jul 4th 2013, 18:29

最近要買機車了
我對這方面沒甚麼接觸所以不太了解
從預算和個人喜好來看我蠻想要VJR這台車的
因為我很喜歡他的外型,性能不太懂就不知道了
但是聽人家說現在110的車維修不方便還有零件不多比較貴不知道是真是假

我想問一下VJR的馬力跟大多數的125比起來會輸嗎?(不改車的前提下)
還有我在台中 這台車的價格大約是多少?跟yahoo購物中心比起來大概會差多少?
有人是建議我買125的車
但是我看其他125的車不是外型不喜歡就是太貴了(像OZ,JET,Z1跟Y牌的車)

這是我的第一台車所以想要謹慎一點
而且錢都是自己賺的,想買自己喜歡的但又怕被雷到

麻煩大家替我解答了,感謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()