Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
賠償30萬?!
Aug 9th 2013, 17:38

就我父親和我奶奶的:大事化小...小事化無的觀念造成隔壁鄰居對我們的欺壓...
我奶奶坐在家門口乘涼並沒有反礙到隔壁的人,可他要清洗他的車時(只問過我奶奶,一次就沒有再問了)都是往我奶奶坐的地方噴,搞得我奶奶一半的衣服都濕濕的,一開始問我奶奶他都不說,最後才敢讓我們知道他的衣服為什麼會溼溼的!我奶奶還要我們不要去跟隔壁的說,要我們大事化小小事化無...
再來就是在半年前所發生的事情,當時已經判好了(當時的是刑事),現在他又去弄一條民事來找我們麻煩,他跟法官說:他不敢住在這裡...整天都擔心受怕...恐懼...要我們賠他精神賠償,可是他住的地方根本就不是在這裡(大寮區),這裡(大寮區)只是他的工廠而已.來的時候說話卻很大聲,還可以打電話給環保局的人來...

我想請教各位大大...像這樣有擔心受怕又有恐懼和精神懼違的人會有這些小動作嗎?我們該如何反收證回去呢?

想請各位大大能幫我解答一下......

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()