Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
車禍受害該如何求償
Aug 10th 2013, 06:29

想請教幾個問題
我於本月發生車禍,我騎機車,對方小貨車
我主幹道綠燈直行對方闖紅燈左轉,我剎車不即摔在對方小貨車側身,造成機車損壞和左手指頭輕微碎裂和手肘大腿腳踝多處擦傷
路口有監視器對方認錯願賠,並表示有保險,且央求不要送研判免除他的紅燈罰單與記點說把罰款的錢省下來賠償我對大家都好
我是大學生第一次處理這種事務,想請問讓他免除的紅燈肇事罰金是多少?還有除醫藥費之外有哪些是合理該向他求償的,畢竟除醫藥費外也造成我的行動不便無法做事打工請假還有出遊取消,身體的傷痛和家人照顧,這些都是他害的。但是我不知道哪些才是該合理要他賠償的,我不想像他索取我不應得的,也不想將損失都自己承擔
謝謝您讀完我的提問,煩請幫我解惑

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()