Blogtrottr
批踢踢實業坊 give 板
 
100 Greatest Books on MP3

Get the 100 greatest books of all time preloaded on an MP3 player. Listen to the classics like Tom Sawyer, Moby Dick, Pride & Prejudice & 97 more. Less than $1 each.
From our sponsors
[問題] 如果遇到這種情況
Sep 2nd 2013, 18:39, by sonyakao

作者sonyakao (never give up)

看板give

標題[問題] 如果遇到這種情況

時間Mon Sep 2 18:39:26 2013

dear all/版主: 想問一下,問題是這樣的: 送東西出去,我設定要求受贈者附回郵信封。 上週受贈者用A帳號跟我協調,所以贈送契約在我跟A帳號間。 今天有個B帳號使用者寫信給我說她就是A。 要求我再提供她一次有關我的姓名與收件地址。 我第一次請她回原來帳號查詢。 (因為我想:我沒辦法確認妳就是A啊! 贈與契約是在我跟A之間,我要是把東西亂給B,A是可以去黑我的啊!! 所以我直接請她回去看舊帳號裡我給她的回信。) 她又回我那個帳號不能用了。 我剛嚐試再寫封信給A帳號,系統反應沒這帳了!! 系統還提醒我是否照樣繼續寄信,並提醒我避免洩漏個資。 如果你是我,該怎麼辦?? 謝謝 sonyakao -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.25.21.35

azdy:請B證明自己是A 09/02 18:47

akida:我會先想看看 什麼樣的帳號會消失... 09/02 18:52

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()