Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Madesmith

Modern handmade. New designers every week.
From our sponsors
薪資一天被扣300元
Aug 12th 2013, 11:53

我到某間公司上班上了19天,但是我做得越來越不好,有業績壓力(電銷)
我想說撐到20天滿這樣就不用被扣,一天300的訓練費
但是。當第19天我真的越來越不敢講講得很害怕,所以督導就過來和我談
說這樣我們兩方都痛苦,他就拿離職單給我填.可是填了我就要被賠300*19天的錢,有點很不開心,可是上班前就有簽勞動契約書。
乙方無故離職就要被扣款,可是我覺得我的情形是甲方跟我談覺得我不適合..那位甚麼還要扣我錢...我問他們說這樣我會被扣錢喔,他們就說對。
這樣我是不是不能拿回其他的錢了
因為有先簽契約書~~~~

拜託大家

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()