Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
Re: [請益] 台積RD研替通知
Nov 2nd 2013, 00:39, by irishcafee

作者irishcafee (愛爾蘭咖啡)

看板Tech_Job

標題Re: [請益] 台積RD研替通知

時間Sat Nov 2 00:39:11 2013

哈因為原po推文底下 我看到之前說我朋友的履歷在電腦那關就被刷掉的id, 所以分享一下 前一陣子我朋友意外接到台積HR && RD主管打電話邀約我朋友去面試 我朋友104履歷習慣開著xDD 不過我朋友知道台積對學士的薪水不是很友善, 所以我朋友跟主管說: 我現在工作的薪水是x,是不是可以先核薪, 如果大家都滿意再來談會比較有意義。 結論,回原po, 我朋友學士都可以接到RD部門的面試通知。 ※ 引述《llaa (拉拉)》之銘言: : 強者我朋友在剛剛收到RD簡訊通知 : 說明天會打電話通知面試請保持電話開機 : 強者我朋友是4大機械碩士 : 想請問真的有人碩士進去RD研替嗎? : 本魯蛇只有收到南科設備通知 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 180.204.146.135

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()