Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
Shop Best Buy

Find this week's deals in computers, cameras, phones, and more! Choose store pick up or other shipment options.
From our sponsors
帆布鞋穿搭 !
Jan 5th 2014, 14:14

我曾經問我老公我胖不胖
老公居然回答我,你在外面很安全
燈關了看了都一樣
我覺得好失望,心靈很受傷
我買衣服專櫃小姐居然還說
小姐你是不是懷孕了
我真的是已經非常受傷了
產後肥胖已經困擾我7年了
我一直找尋瘦下來的減重方法
在網路上認識了我的恩人,他人很好
透過均衡營養和飲食熱量控制方式
我從一個肥婆變成大家稱羨的辣媽
我4個月減了13公斤,我好開心
我老公現在很擔心我被別人搶人
每天都問我哪時候要回家
我找回了我要的自信了
如果你也跟我一樣困擾很久
找不到方法,你也可以跟我一樣
瘦下來擁有自信

http://blog.yam.com/beautyshop32

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 xmks 的頭像
    xmks

    2014星座運勢大預言, 唐立淇2014星座運勢, 2014星座運勢處女座, 2014星座運勢雙魚座, 2014星座運勢天秤座, 薇薇安2014星座運勢

    xmks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()